Thursday, October 31, 2013

רוגז


 

 31-10-13

אמרו שרייכר מרוגז וכועס. לפני כמה זמן אמרו שזהבי כועס ומרוגז. נו טוב, אז אמרו. מישהו מוכן לומר לי כי זה באמת איכפת לו. מישהו מוכן לומר שזה באמת איכפת להם. קישקוש! נכון, כשמי מהם מופיע בטלביזיה הם עושים הצגה לא רעה ואז, רק אז, יכול להיות שמישהו יאמין להם, אבל תרשו לי לא לומר מה אני חושב עליהם. זו לא תהיה מחמאה וזה לא יהיה נעים, ובאמת לא צריך להעליב אנשים רק בגלל שהם טפשים או תמימים, או אולי גם זה וגם זה.

כדי להוכיח שאין לי שום דבר נגדם (גם לא בעדם) אני שולח להם שיר ניחומים:

 

רוגז

רוגז, רוגז, רוגז.

שרוי חתול ברוגז,

שרוי ברוגז על חבר

על חתלתול אפור אחר.

על בים על בם על בימבולם

ברו, רו רוגז על כולם.

 

הוא רוגז והוא כועס

ולא ירצה להתפייס

ולא אכל ולא שתה

ולא טטי ולא טטה

ורק שרוי ברוגז

רוגז, רוגז, רוגז.
                                 מרים ילן שטקליס

No comments:

Post a Comment