Thursday, June 20, 2013

 ראה אור
 
 
שמח לבשר כי סיפרי החדש (החמישי במספר) יצא לאור.
 
שם הספר: ימים בשחור וירוק
 
הוצאה: גוונים – סדרת חלונות
 
אפשר להשיג:  סטימצקי. צומת ספרים. חנויות ספרים.
 
עטיפה אחורית:
"הם הלכו ביחד. אייל וגבי ומיכה וארז ואולי עוד כמה. הם הלכו ביחד להיות יחידה אחת. הם הלכו יחד כי תמיד היו ביחד.הם ידעו האחד על השני יותר ממה שידע כל אחד מהם על עצמו. הח ידעו מי פחד לשבת על הסיר בגן הילדים. הם ידעו מי ניצח כשעשו תחרות מי ישתין יותר רחוק. הם ידעו מי אהב את מי אפילו כשעוד לא ידעו מה זו אהבה. הם ידעו לספר האחד לשני שהם אוהבים את אותה הילדה. הם לא היו יכולים לראות את עצמם האחד בלי האחרים. הם ידעו שאין דבר כזה ולא יכול להיות שלא יהיו ביחד. אז גם עכשיו הם הלכו ביחד, ידעו שהם הולכים להיות ביחידה אחת. להילחם ביחד ולבלות ביחד. אף כי ידעו על הסכנות הם לא האמינו שלהם יקרה משהו".
 
"ימים בשחור וירוק" עוסק בחבורה צעירה, ממיטב הנוער, ובתהליכים העוברים על היחידים, החבורה והחברה הישראלית, שהם חלק ממנה. מהימים של טרום מלחמת יום כיפור ועד לימי השקיעה העמוקה בלבנון. מימים של אהבות גדולות, של חברות אין קץ, עד ליריבות, שנאה ומוות.
 
אהרון חבר נולד ב- 1937 בירושלים. חניך השמאל הישראלי, לשעבר חבר קיבוץ עין חרוד (מאוחד), בוגר האוניברסיטה העברית בחוגים למדע המדינה ויחסים בינלאומיים. כותב מאמרים, כתבות ותגובות על המציאות בישראל, אף שמשנת 1991 הוא מחלק את זמנו בין ישראל לארצות הברית, הוא חי וכואב את הנעשה בישראל.
 
"ימים בשחור וירוק" הוא ספרו החמישי של אהרון חבר. ספריו הקודמים: "נעורים עד תום" (2001 ). "דם עשן וריח הדרים" (2002 ), "גידילי" (2002 ), "אלוהים לא היה פה" (2003 ).


No comments:

Post a Comment